Thursday, August 4, 2011

Coeur Rebelle

I've always had a coeur rebelle (rebellious heart).  Growing up, I always felt "different" from my peers since I had this intense passion for music and the end goal of becoming a major recording artist since before I even fully knew what that meant!  Now, I'm so glad I have that rebellious heart and spirit since it is so important to have in the music business.  It also translates into my style and fashion.  I don't want to look like ANY other artist out there.  I love blending 1940's elegant glamour and adding a modern rocker edge. 
Below is an example of an outfit I like wearing to meetings.  Check out the armored shoulder jewelry that was a little DIY project. Also, check out my song "Femme Fatale" which encompasses the qualities and style I love as well. 
Bisous,
EF

J'ai toujours eu un coeur rebelle.  J'ai toujours senti différent que mes pairs parce que j'ai toujours eu cette passion pour la musique et d’être chanteuse.  Maintenant, je suis vraiment heureuse d'avoir ce coeur et l'esprit rebelle car il est si important dans l'entreprise de la musique.  Cela se traduit aussi dans mon style et de la mode. J'adore mélanger la glamour et l’élégance des années 1940's avec des éléments modernes et "rocker."
Voici un exemple d'un look que j'aime apporter aux réunions.  Regardez les bijoux des épaules que j'ai fait (projet DIY).  Écoutez mon chanson "Femme Fatale" qui monte l'allure et le style que j'aime bien. :) 



No comments:

Post a Comment