Tuesday, October 18, 2011

Amped Up

I have been sooo MIA on the blog recently.  I'm sorry! Things have been super busy and a bit transitional as I've been working the past couple weeks with a new manager who may co-manage me.  I have been working with and getting to know him and his team of super talented artists.  They are incredible and you should all follow them on Twitter!! (@tayjasper, @emilyharder, @cjamd, @djsmashthedisco).  I also always want to switch it up and play around with my look so today's shows a different side. What do you think? I hope your week is as warm and sunny as it's been in LA. Feels like it's still summer, which I'd like to hold onto for as long as possible!
EF xo

Traduction:
Je suis désolée j'ai été si MIA sur le blog récemment.  J’étais tellement occupée et il a été un moment de transition.  Je travaille avec un nouveau directeur de musique qui va peut-être travailler à côté de mon directeur actuel.  Ce nouveau directeur a plusieurs artistes qui sont vraiment talentueux.  Je travaille avec eux et j'ai l’opportunité de les connaître mieux.   Vous devriez tous les suivre sur Twitter!! (@tayjasper, @emilyharder, @cjamd, @djsmashthedisco).  J'ai toujours envie de jouer avec mon look et je l'ai fait beaucoup récemment.  Le look d'aujourd'hui montre un côté different et plus badin :) Que pensez-vous?
EF xo






2 comments: